Nieuwe huisstijl voor PGN

Nieuwe huisstijl voor PGN

Vandaag, op Valentijnsdag,  lanceert Printing Group Netherlands (PGN) haar nieuwe huisstijl en de nieuwe website. Fris, overzichtelijk en praktisch zijn daarvan de kenmerken. En mobiel, want ook dat werd tijd.

Commercieel directeur Robin de Vries: “Soms voel je dat het tijd is voor verandering en vernieuwing. Of dit nu in je persoonlijk leven is of zakelijk. Je weet instinctief altijd precies wanneer het moment is. Bij ons was dat nu. Het was tijd voor een frisse wind”.

Heel veel meer wil hij er niet over kwijt. Dat is bewust. “Ik schrik er van hoe vaak ik op homepages berichten zie dat de website vernieuwd is. Dodelijk vind ik persoonlijk. Want we zijn alle standaardzinnen en plichtplegingen over dit soort dingen allemaal wel zat denk ik – wie leest ze nou?

“Dit leven draait niet zozeer om informatie, maar om inspiratie”.

De nieuwe koers dit jaar van PGN staat dan ook in het teken van INSPIRATIE. “Dit leven draait niet zozeer om informatie, maar om inspiratie. We kijken (bewust of onbewust) in onze contacten met elkaar (of dit nu persoonlijk of zakelijk is) toch vooral naar of iets ons ‘aanspreekt’, ‘raakt’ en bijblijft. Het gaat om dat “vonkje” waarmee we het beste, meest creatieve in elkaar aanspreken. It’s inspiration that makes the world go round”.

“Ook vernieuwing begint daarmee. Het is daarom geen toeval dat de lancering van onze nieuwe huisstijl op Valentijnsdag is. Want wat geeft meer inspiratie dan de Liefde in al haar facetten? Liefde voor jezelf, de ander en het leven. Maar ook voor het vak waar je dagelijks mee bezig bent, én voor het milieu en onze planeet. Daarom kozen we ook voor de super-milieu- vriendelijke, 100% recyclede papiersoort Cocoon voor ons drukwerk”.

Om het PGN inspiratievonkje door te geven, stuurt het bedrijf je op verzoek, als klein geschenk, een boekje met een prachtige set inspiratiekaarten. “Het is tevens een heel leuk nieuw PGN product, je kunt hem later ook vinden op onze site. En als je daar toch bent, laat ons dan vooral weten wat er nog beter kan. Wij blijven ons vernieuwen, ons vernieuwingsjaar is nog maar net begonnen!

Ik heb een vraag, bel mij terug

Heb je een vraag over een van onze producten of diensten? Laat je nummer achter en we bellen je op het gewenste tijdstip terug